31.10.2010

Verjnuarmu + 2Times Terror @ Kulttuuriareena 44



Koska yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Eilisen illan siis vietin Kulttuuriareena 44:ssä katsellen kahta erinomaista yhtyettä. Ehkäpä täydellisin tapa juhlistaa Halloweeniä. Tämä akka tykkää. ♥

Ensimmäisenä soitti 2Times Terror, joka oli yllättävän hyvä. Equals One Sudden Death sekä Vielä Joskus meinasivat saada minut herkistymään syystä tai toisesta. Nättejä kappaleita kumpikin. Myös Maailman Tuomari jäi mieleen. Välispiikit oli parhaita, repeilin koko ajan. :D Nyt ei tule mitään tosi hyvää mieleen (paitsi limppuleivät, mutta ei niistä sen enempää), joten voimmekin siirtyä seuraavaan aiheeseen eli...

Verjnuarmuun, illan pääesiintyjään! Keikka oli tosi hyvä! Kopioin seuraavat pari lausetta KOPSista. Oma kirjoitukseni, olen vain niin perkeleen laiska.
"No perkele, oliko edes hyvä keikka eilen? Nuarmu oli jottain niin täydellistä! Ääni lähti, niskat, kädet, kyljet, jalat sekä selkä on nyt paskana, mutta oli kyllä hyvä keikka!
2TT:kin oli ihan ok, mutta kyllä Verjnuarmu oli niin paljon parempi. Tämä akka tykkää ♥ Ja TERVAPIRU, oijoijoi! Tämä akka tykkää, voi kyllä! ♥"


Keikka siis oli todella hyvä. Paras Nuarmun keikka, jolla olen ollut. Yksi parhaista keikoista, jonka olen ikinä nähnyt. Ja kyllä, saatoin ehkä kuolailla Tervapiruakin. Itsepä on niin hyvän näköinen. Nih.
Tuon keikan takia miulta meni ääni paskaksi (örisin eilen keikan jälkeen kun yritin puhua normaalisti), jalkoihin, käsiin, niskaan, selkään ja kylkiin sattuu. Se oli sen arvoista, todellakin. Tämä akka tykkää.

Sitten kuvaspämmäystä.

Minä ja Nea Tervapirua halailemassa. Tuitui ♥ Kuvassa näkyy myös päivän asua. Voi että, olen tylsä, käytän aina samoja vaatteita :D


Puijon Perkeleen hellässä syleilyssä hymyilytti.


Ihana kuva :D Siru, Nea ja minä. Ihania ihmisiä.


Akat keikan jälkeen mäkkiläskeilemässä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti