23.10.2010

Happy is voor homos~

Elossa ollaan, vaikka en olekaan hetkeen päivitellyt! On ollut kiireitä näin syyslomalla. Syysloma on ollut tosi kiva, ehdinpäs jopa käydä Neulamäen nuorisotalolla, Rytöllä, katselemassa Human Waste Disposal Unitia, Rawen Clawia sekä Verjnuarmua.

HWDU oli minulle ennestäänkin tuttu, muutaman kerran olen livenä nähnyt. En ko. herrojen musiikista kovin paljon perusta, mutta kyllähän tuota kuuntelee silloin tällöin. Ei kyllä oikein mitään jäänyt mieleen. Ihan ok.
Rawen Claw oli jo parempi. Muutamasta biisistä jopa tykkäsin! Nyt harmittaa, ettei nimet jääneet mieleen.
Illan pääesiintyjä, Verjnuarmu, veti tosi hyvän keikan! Olin eturivissä (rivejä taisi kyllä olla tyyliin kolme), Tervapirun edessä. Pakko sanoa, että siinä vasta onkin hyvän näköinen mies! Tämä tyttö tykkää.



Siinä kuvaa miehestä teille, jotka ette herraa ole nähneet. En jaksanut parempaa kuvaa etsiä, anteeksi. Hot as hell.
Mutta siitä keikasta! Oli todella hyvä, mieleen jäivät erityisesti Kuu Paestaa, Kuollu Ajjaa, Mustan Virran Silta ja Turja, eli lempibiisini tältä yhtyeeltä! Turja on uusi tuttavuus, kuulin sen ensimmäistä kertaa tuolla keikalla, tykästyin heti. Uusi levy pitää ehdottomasti ostaa.

Lauantaina sitten olin ystäväni Sonjan synttäreillä. Olin ihan innoissani, koska kyseessä oli naamiaiset, mutta ikävä kyllä minulle iski asukriisi. Päädyin olemaan saksan armeijan huora tai jotain siihen suuntaan. Hehe. Ikävä kyllä minulla ei ole tästä asusta kuvaa.
Oli kiva ilta, näin pitkästä aikaa vanhoja tuttuja, kuten Annikaa, Sirua ja Mirkaa. Ihania naisia. ♥

Sunnuntaina sitten käytiin vähän Sonjan ja Janin kanssa keskustassa riehumassa. Oli kivaa, tästä minulla on kuviakin. Kuvaspämmäilyä luvassa siis.


Tässä näkyykin sunnuntain outfittiä vähän. Kuvassa mukana Jani ja alkoholiton mansikkasiideri ♥
Hame: Joku goottikauppa ruotsissa, RockTown ellen väärin muista
Paita: H&M
Korsetti: Morticia
Huppari: Pikkusiskolta lainattu
Sukkahousut: RockTown myöskin


Akka vetää ilmeellä, jälleen kerran!


Sarjassamme typerät ilmeet tänään: Lady Vomit.


Hallitsen nämä ilmeet kyllä :D Tämä sentään on ihan siedettävä kuva.


"Olen synkkä ja pelottava ÖRRR kaksoisleukakin löytyy!" Kuvassa mukana uskollinen ja rakas juomamme; alkoholiton mansikkasiideri. Nomnom. ♥


Ei, en tiedä, mitä tässä kuvassa tapahtuu. Syön sormiani maybe?

Käytiin sunnuntaina myös Euforiaa moikkaamassa, siitä on todistekin! Hauskaa oli kyllä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti