12.11.2010

Oh boy you've left me speechless



Oulugospel oli ja meni. Ikävä jäi, ihana kaupunki. Näyttää kyllä ihan Kuopiolta, ainakin minun ja Euforian mielestä. Ja yllätyin positiivisesti siitä, miten mukavaa jeesus-festareilla voikaan olla, vaikka en olekaan uskovainen! Jostain syystä (Teemun hyvän tuoksuiset hiukset ja Julkun pehmeys sekä pörröisyys) Oulugospelista tulikin haligospel. Tapettiin aikaa halimalla ihania hevimiehiä. :'3 Ja tosiaan, näin Julkkua pitkästä aikaa. En aluksi edes tunnistanut. Ihana mies.

Tämän viikon olen ollut tetissä ammattikoulun kauneudenhoitopuolella. Mukava tet-paikka, vaikka tekemistä ei olekaan paljoa. Olen saanut jo kasvo-, käsi- ja jalkahoidon, sekä lymfahieronnan. Tykkään. ♥

Olen saanut jotain aikaiseksikin! Nimittäin uusia runoja. Heitän ne nyt tähän, kommenttia saa antaa ihan vapaasti. Tämä ensimmäinen, Vielä Jonain Päivänä, oli itse asiassa koulutehtävä. Piti kirjoittaa runo, joka alkaa sanoilla minä olen. Olen tyytyväinen tähän.

Minä olen kuin poltettu metsä
Kuin kaadettu puu
Kuin kaunis maisema, joka saasteilla raiskataan

Minä olen kuin kidutettu eläin häkissään
Kierrän loputonta kehää
Jokaista kosketustasi kavahdan
Jokaista liikettäsi pelkään

Minä olen kuin hauras hiljaisuus
Jonka toinen toistaan kamalampi huuto tappaa
Aion nuo huudot tukahduttaa
Vielä jonain päivänä

Vielä jonain päivänä karkaan häkistäni
Lopetan ikuisen kehän kiertämisen
Jätän kaiken jälkeeni
Jätän sinut taakseni

Vielä jonain päivänä olen vahvempi
Enkä enää sinua pelkää
Vielä jonain päivänä loistan kirkkaammin kuin tähdet taivaalla
Vielä jonain päivänä nauran sinulle


Tätä ei löydy vielä mistään päin nettiä! Nimeä tällä ei ole.

Sanot olevasi utelias
Tahtoisit nähdä minut ilman maskiani
Tahtoisit tutustua minuun paremmin
Luulet, että kaikki on hyvin
Et huomaa, kuinka satutat

Olen ihastunut sinuun
Kauniisiin sanoihisi
Komeisiin kasvoihisi
Mutta en ole valmis tähän
En tahtoisi tehdä tätä nyt

Sanot rakastavasi minua
Minä uskoin sinua
Mutta jos todella rakastaisit
Et häpäisisi minua näin
Et tekisi tätä nyt

Sanoit olevasi herrasmies
Sanoit arvostavasi naisia
Mutta minua sinä et arvosta
Valehtelit koko ajan
Se satuttaa minua enemmän kuin mikään muu

Henkinen tuska on kamalampaa kuin fyysinen kipu
Syytän itseäni tästä kaikesta
Hukun itsesääliin
Minua pelottaa
Enkä tiedä, mitä minun tulisi tehdä

Ja mitä tekisinkään, jos joku saisi tietää?
En ehkä kestäisi enää
Ystäväni eivät voisi katsoa minua silmiin
Vanhempani vihaisivat minua
Koska olen likainen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti